Monday, March 16, 2009

RANCANGAN REALITI NO1 MALAYSIA

  • adakah rancangan reality ini patut di berikan jolokan sebagai rancangan pencarian bakat no 1 di MALAYSIA???persoalan ini pasti akan timbul di kalangan peminat rancangan realiti pencarian bakat yang telah sedia ada di negara kita ini....
  • TRANSFORMASI..inilah yanng hangat di perkatakan pada tahun 2009 mengenai AF7..adakah ini benar???sama2lah kita menyaksikan rancangan ini bermula dr minggu pertama sampai ke peringkat akhir.....
  • saya percaya rancangan reality ini banyak membantu pelajar2 dalam meningkatkan bakat yang sedia ada....kepada pelajar2 yang terpilih..belajarlah bersungguh2 kerana ini lah peluang anda untuk menimbah ilmu di dalam akademi fantasia...
  • harapan saya pada tahun ini biarlah lahir lagi seorg bakat yang menyerlah drpd AF7...lebih gah dr AF4................

1 comment:

RainDee said...

jumlah undi tuk juara AF tu dah pecah rekod kak Stacy kita huhu. Tp OK lah peningkatan positif cam tu...
Masa Separuh akhir tu aku pegi konsert dorang. Dak2 University aku bediri kat sebelah stage jak huhu terharu aku pigi.... Mcm Jakun haha