Wednesday, November 10, 2010

BONUS


lama dah tak masukkan entry aku di sini...
tak da masa ni...dah lama tak cerita pasal pisang...
semalam aku p lah jalan kat kawasan perumahan aku tinggal ni...ada aku jumpa satu gerai jual pisang goreng... pisang yang di jual tak sama yang ada kat kampungku (pisang saba) sebab dia guna pisang yang rasanya ada sedikit kelat n kadang2 manis...

di pendekkan cerita..aku pun blilah 3 ringgit...alamak punyalah sikit...tak cukup perut ku ni mau kenyang..dah aku bayar tu...aku trus bla...bila aku belek2 pisang goreng tu..tak ada sambal...so aku patah balik mau minta sambal lah ni (sambal kacang)..p masa kat gerai tu penjual kata tak da sambal tuk goreng pisang..sambal lekor ble??sos kaler merah..aku amik jer lah..manalah tau sedap kan...

sampai kat uma aku makan...pergghhh memang best..pisang goreng rasa lekor... aku tension ni..lain aku nak rasa..jadi lain plak rasanya..

tau tak apa jadi selepas tu???? jeng3.....


aku g dapur aku amik planta then mix ngan gula...lagi mantap....

sapa2 yang rasa2 mau makan sanggar pappek ngan sambal tomato.. roger aku k..kita buat reunion tuk budak tawau sambil makan sanggar pappek... pas tu ble buat kapurung..then berobbok.....

No comments: